دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری، منزل، آشپزخانه، پارتیشن اداری و ...

پارتیشن های اداری شیشه ای با قاب آلومینیومی

به سه دلیل بهتر است از پارتیشن های اداری شیشه ای با قاب آلومینیومی استفاده کنید

آیا شما از آلومینیوم به عنوان قاب برای دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف خود استفاده کرده اید؟
اگر نه، ارزش این را دارد که نگاهی به این اقلام بیاندازید چرا که این ترکیب چند منظوره بسیار متنوع و قوی می باشد.

این دیوارها برای محیط های سرپوشیده همانند کاربری خارج از منزل بسیار مناسب می باشند و همچنین در محیط های کسب و کار تجاری و خانه های مسکونی خصوصی کاربرد دارند.

پارتیشن اداری شیشه ای با قاب آلومینیومی یکی از رایج ترین گزینه ها برای هر کسی که به دنبال طراحی یک فضای مدرن و زیبا برای زندگی یا کار کردن است.

سه دلیل عمده برای سرمایه گذاری در پارتیشن شیشه ای با قاب آلومینیومی عبارتند از:

تنوع

شما می توانید از پارتیشن آلومینیومی در فضاهای خارجی ساختمان استفاده کنید تا بتوانید نور فراوانی را در فضای داخلی خود داشته باشید.

یا میتوانید از پارتیشن آلومینیومی در دفتر کار خود استفاده کنید تا یک فضای خصوصی و آرام (مثلا برای اتاق های جلسه یا ادارات) ایجاد کنید، در حالی که می توانید جلوه بصری یک فضای باز را حفظ کنید.

شما همچنین می توانید از آنها در خانه استفاده کنید تا به یک منطقه باز سرگرم کننده در منزل، امکان توسعه تا حد امکان را بدهید.

اگر شما یک طراحی دکوراسیون اداری خاص مدنظر دارید، حتی می توانید بر روی آنها از رنگ های سفارشی برای افزایش زیبایی های آن استفاده کنید.

ایمنی و امنیت

با پیروی از تمامی مقررات و قوانین ، پارتیشن های شیشه ای با قاب آلومینیومی ما به اندازه هر گونه دیوار دیگری که می توانید بر روی آن سرمایه گذاری کنید، ایمن هستند.

اگر شیشه های ضخیم به کار رفته در این نوع پارتیشن اداری شکسته شوند، پخش نخواهند شد و در صورت ایجاد ترک هایی بر روی آنها به سادگی قابل تعمیر یا جایگزینی هستند.

به عنوان یک مزیت اضافه، پارتیشن های شیشه ای در جلوگیری از نفوذ صدا موثر هستند، به این معنی که شما می توانید جلسات یا مکالمات خصوصی را درون فضاهای ایجاد شده توسط آنها بدون هر گونه مزاحمت یا نگرانی از استراق سمع برگزار کنید.

سبک زیبا

طرح های مدرن و شیکی از آنها در حال حاضر، جایی که باز بودن فضا بسیار ارزشمند است، مورد استفاده قرار می گیرد.
برای افرادی که می خواهند یک فضای زرق و برق دار طراحی کنند، شیشه بهترین و کارآمدترین راه برای دستیابی به این هدف است.

همانطور که قبلا ذکر شد، می توان آنها را رنگ کرد تا رنگی روشن و درخشان را در فضا ایجاد کنند.
همچنین، شرکت ها ممکن است بخواهند آرم شرکت خود را بر روی شیشه به کار رفته به عنوان پارتیشن اضافه کنند تا یک منطقه پذیرش شیک برای مهمانان و شرکای تجاری خود ایجاد کنند.

در این بین قاب های آلومینیومی، یک تضاد مدرن و پاکیزه را با شیشه ایجاد می کنند، چون که قدرت کافی را ارائه می دهند، به این معنی است که سرمایه گذاری شما می تواند سالها یا دهه ها به کارکرد خود ادامه دهد.

پارتیشن اداری شیشه ای با قاب آلومینیومی یکی از محصولات مورد نیاز ما با توجه به دلایل فوق الذکر است. همانند سایر محصولات، ما یک سرویس جامع در تمامی مراحل خرید، نصب و بهره برداری ارائه می دهیم و با مشتریان خود ارتباط نزدیکی برقرار می کنیم تا مطمئن شویم که در هر مرحله از این پروژه رضایت کامل را دارند.

برای اطلاعات بیشتر و یا درخواست مشاوره در زمینه دکوراسیون اداری ، همین امروز با ما تماس بگیرید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 20 اسفند 1396ساعت 12:10  توسط محیا یوسفی 

5 نوع پارتیشن اداری شیشه ای بزرگ برای فضای کاری شما

این سناریو را تصور کنید
شما یک پروژه بزرگ کاری دارید و فقط چند ساعت وقت دارید که آن را انجام دهید. شما ترجیح میدهید در دفتر کار خود نشسته، میزان حواس پرتی را به حداقل برسانید و این کار را تمام کنید.


 

 

 تنها یک مشکل وجود دارد. همکاران پرصحبت شما مشتاقانه می خواهند اتفاقات روزانه خود را با شما به اشتراک بگذارند و همچنین در مورد هر موضوع دیگری با شما بحث کنند.فارغ از این که شما در یک محیط باز یا در فضای شخصی خود کار می کنید، حریم شخصی کافی بین خود و همکارانتان احساس نخواهید کرد.حتی اگر شما با کسی که بخواهد مکالمه ای سرپایی با شما داشته باشد، صحبت نکنید، صداهای طبیعی در محیط دفترکار می تواند حواس شما را پرت کند. از صدای مکالمه پشت تلفن گرفته تا سرفه و صدای به هم خوردن کلید ها، می تواند بر روی کارآیی شما در محیط کار تاثیر بگذارد.

این پنج پارتیشن اداری شیشه ای بزرگ می توانند باعث ایجاد مانعی میان این سر و صدا و شما شوند و به همکاران شما نشان دهد که شما به معنای واقعی کلمه دنبال کسب و کار هستید.

5 نوع پارتیشن اداری شیشه ای

1/ پارتیشن اداری از کف تا سقف

بیایید با پرکاربردترین پارتیشن اداری شروع کنیم. به عنوان مثال، شیشه در اطراف سالن قرار می گیرد و یک قفس شیشه ای ایجاد می کند که می تواند بهره وری از فضای اداری شما را دو برابر کند. این پارتیشن های اداری از کف تا سقف با یک ورودی برای ورود و خروج طراحی می شوند، بنابراین سر و صدای بیرونی کمتر به آن وارد می شود. با استفاده از شیشه های مشبک و طرح دار، مسئله مربوط به حریم خصوصی نیز قابل حل می باشد.

2/ پارتیشن اداری از کف تا سقف درب دار

این ایده درست همانند مورد اول است، اما با یک درب، که بدان معنی است که شما می توانید هر سر و صدای بیرونی را به طور کامل مسدود کنید. همچنین شما احساس خواهید کرد که دفتر شما کاملا شخصی شده است. به جای دیوارهای براق، تمام مدت می توانید به شیشه های جذاب نگاه کنید، که به نور خورشید اجازه ورود می دهد تا محیط و خلق و خوی شما را شاداب کند.

3/ پارتیشن اداری جزئی

به جای امتداد پارتیشن ها تا سقف، این نوع پارتیشن اداری به این ارتفاع نمی رسند. اگر می خواهید آنها را به طور دائمی نصب کنید، آنها می توانند به ستون های شیشه ای محکم متصل شوند. با این وجود که چند اینچ از سقف فاصله دارند ، هنوز حریم خصوصی لازم برای شما را ایجاد می کنند. یک پارتیشن تکی در مقابل فضای کاری شما اغلب کافی است.

4/ پارتیشن اداری نیمه باز

این پارتیشن ها ممکن است در منطقه پذیرش یا درب ورودی استفاده شوند. آنها نیمی از دیوار را پوشش می دهند اما دارای یک بازشوی عریض هستند تا مردم بتوانند در طول روز از طریق آن ورود و خروج داشته باشند. علاوه بر عایق کاری مناسب سر و صدا، این پارتیشن ها جذاب هستند و زیبایی خاصی به دفتر کار شما می بخشند.

5/ پارتیشن اداری ورودی

این پارتیشن ها از قوس های شیشه ای عظیم در اطراف درب ورودی تشکیل شده اند. اغلب در دکوراسیون اداری مدرن از این پارتیشن ها استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای یک محیط خیره کننده در فضای کاری شما ایجاد می کنند. این نوع پارتیشن اداری همچنین می تواند به عنوان یک فرصت برای تبلیغ نام تجاری شما مورد استفاده قرار گیرد، که با حکاکی نام تجاری و لوگوشرکت بر روی شیشه امکان پذیر می شود.

مکعب گروپ آماده مشاوره و طراحی دکوراسیون اداری دفتر شما با بهترین ایده های دکوراسیون داخلی می باشد.
امروز با ما تماس بگیرید!

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 15 اسفند 1396ساعت 18:24  توسط محیا یوسفی 

مزایای نصب پارتیشن اداری شیشه ای

 

 

پارتیشن های شیشه ای دفاتر اداری مزایای غیر قابل انکاری ارائه می کنند. بحث ها و سردرگمی های زیادی در مورد مزایا و معایب پارتیشن های شیشه ای اداری وجود دارد.در حالی که بعضی از مدیران بر این باورند که با جدا کردن تیم خود برای کاهش اختلالات و حواس پرتی، می توانند به بالاترین راندمان دست یابند، بعضی دیگر احساس می کنند محیط پر جنب و جوش و تعاملی برای دستیابی به حداکثر بهره وری حیاتی است.صرفنظر از این موضوعات، پارتیشن اداری شیشه ای مزایای غیرقابل انکاری را ارائه می دهند.

 

 لیست مزایای نصب پارتیشن اداری شیشه ای

 

بهبود بهره وری

نصب پارتیشن های اداری شیشه ای در دکوراسیون اداری منجر به افزایش بهره وری در میان نیروی کار می شود. با توجه به این که ممکن است تحت نظارت دائمی قرار گیرند، کارکنان کار را به شیوه ای جدی تر انجام می دهند.

صرف نظر از کاهش تنبلی در دفتر کار، پارتیشن های اداری شیشه ای واضح، کارکنان را تشویق می کنند که به سطح بالاتری از بهره وری دست یابند.

نصب پارتیشن های شیشه ای نیز به کاهش آلودگی صوتی در دفترکار کمک می کند، زیرا آنها تا حدودی عایق صدا هستند که حواس پرتی را کاهش می دهد و بهره وری را بهبود می بخشد.

انعطاف پذیری

بزرگترین سود مالی برای نصب پارتیشن های اداری شیشه ای افزایش میزان انعطاف پذیری ارائه شده توسط آنها است.
در حالیکه جداسازی یک اتاق با دیوارهای سنتی، یک امر خسته کننده و گران قیمت است، بهتر و آسان تر است که پارتیشن های اداری شیشه ای را به کار ببرید و آنها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید، در صورتی که می خواهید یک فضا را در دکوراسیون داخلی دفتر خود اضافه کنید.

تخریب یک پارتیشن شیشه ای نه تنها آسان است، بلکه شما نیز هزینه های اضافی را بابت این کار متحمل نخواهید شد. در نتیجه، همیشه می توانید طراحی دکوراسیون اداری خود را متناسب با نیاز و شرایط به طور مرتب تغییر دهید.

تعمیر و نگهداری آسان

اگر چه ممکن است صحیح به نظر نرسد، پارتیشن اداری شیشه ای از لحاظ تمیز کردن و نگهداری نسبتا آسان هستند، زیرا شما همیشه می توانید از یک محلول تمیز کردن پنجره برای پاک کردن صفحات شیشه ای استفاده کنید.

اگر چه شما می توانید از همان روش برای پاک کردن پانل های شیشه ای پردازش شده استفاده کنید، استفاده از پارچه های میکروفیبر نیز توصیه می شود.

کارآمد

شما می توانید با نصب پارتیشن های اداری شیشه ای ، نیاز به روشنایی الکتریکی به ویژه در طول روز را کاهش دهید. کاهش وابستگی به روشنایی مصنوعی، اغلب باعث کاهش هزینه های کلی شرکت شما می شود، مقدار مصرف انرژی را کاهش می دهد و موجب صرفه جویی در هزینه های زیادی می شود.

صرف نظر از مزایای مالی آن، مصرف انرژی کم تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد. به همین ترتیب، پارتیشن های شیشه ای باعث کاهش ریزپردازنده شرکت و افزایش بهره وری انرژی می شود.

روشنایی بهبود یافته

هنگامی که حرف از محل کار به میان می آید، کمبود نور طبیعی یکی از بزرگترین مشکلات امروز است، به ویژه از آنجا که اغلب باعث کاهش کارایی در محیط کار و خستگی کارکنان می شود.

با این حال، می توانید سلامت و روحیه کارکنان خود را با تغییر  طراحی دکوراسیون داخلی و استفاده از نور طبیعی افزایش دهید. نصب پارتیشن های شیشه ای در دفاتر اداری یکی از بهترین راه ها برای ورود نور کافی خورشید است.

حریم خصوصی

بر خلاف باور عمومی، نصب یک پارتیشن اداری شیشه ای لزوما از بین برنده حریم خصوصی افراد نیست. وقتی که حرف از نصب پارتیشن های شیشه ای به میان می آید، بسیاری از مردم ناامید می شوند زیرا نمی خواهند امنیت خصوصی کارکنان را از بین ببرند.

برای پارتیشن های شیشه ای ، یک طرح مات، احساس داشتن حریم خصوصی مورد نیاز را ایجاد می کند. به طوریکه بدون هیچ گونه سوء استفاده از حریم شخصی شما، احساس داشتن حریم خصوصی در شما ایجاد می شود.

ارزش زیبایی شناسی

با افزایش رقابت جهانی، پیروزی برای جذب مشتریان جدید به طور فزاینده ای سخت شده است. به این ترتیب، کارآیی و قابل ارائه بودن برای یک شرکت ضروری است تا مشتریان جدید را تحت تأثیر قرار دهد.

بی تردید، پارتیشن اداری شیشه ای ظاهر زیبا داشته و زیبای شرکت ها را تضمین می کنند.
با انواع مختلفی از راهکار های موجود مانند سرامیک، پارتیشن های شیشه ای دفاتر اداری نیز ظاهری کاملا مدرن را ارائه می دهد که می تواند تقریبا در هر محل کار مکمل باشد.

دوام

به استثنای تنوع گزینه های پارتیشن شیشه ای، برای حصول اطمینان از تامین مقاومت در برابر سایش و استهلاک با در نظر گرفتن استفاده روزمره از دفتر، استاندارد صحیح ضخامت شیشه مورد نیاز است.

به همین ترتیب، پارتیشن های شیشه ای می تواند برای مدت زمان بسیار طولانی با مراقبت و نگهداری مناسب به کار خود ادامه دهند.

اگرچه شما ممکن است تصمیم گیری در خصوص انتخاب نوع شیشه ای که در محل کار خود باید نصب کنید دشوار است، زیرا در حال حاضر انواع مختلفی برای پارتیشن اداری وجود دارد.

احساس و نگاهی که می خواهید در دفتر خود ایجاد کنید و همچنین طراحی دکوراسیون اداری شما، برخی از عواملی هستند که تاثیرگذار می باشند.

با افزایش تعداد گزینه ها در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی ، پارتیشن اداری شیشه ای در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوبیت هستند.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 3 اسفند 1396ساعت 12:35  توسط محیا یوسفی